Topic: Syyslanit 2010: kyytijärjestelyt

Lanit lähestyvät ja samalla myös siirtyminen paikan päälle. Ihmiset, jotka olette kyytiä vailla voisitte pistää viestiä tähän topikkiin. Mainitkaa viestissä myös mistäpäin Oulua tarvitsestte kyytiä, jotta voimme optimoida reittejä. Kertokaa ihmeessä, jos voitte tarjota kyytiä/kyytejä muille.

Kyyditystä tällä hetkellä tarjoavat ainakin: Tuke (Kaijonharju), glyzer (Kaijonranta), ja ehkä myös ael (Linnanmaa) sekä dragoon (Puokkari)

Kyytiä tarvitsevat (kyydittäjä jos tiedossa):
Demoni, Alppila (ael)
mtv, Kaijonharju (Tuke)
kuhilas, Svaaninsuo (Tuke)
Mr_Jones, Kaijonharju (Tuke)
Katkina, Kaijonharju (Tuke)
maeglin, Kaijonharju (Tuke)
Raato17 (glyzer)
Karpaasi (glyzer)
Das_Yasha (glyzer)
Karstas, Virkailijakylä (olga)
uolevi, Linnanmaa/Kaijonharju (Jähmis)
Summeli, Kaijonharju (Jähmis)

Re: Syyslanit 2010: kyytijärjestelyt

Meikä voisi sen perinteisen ael:in kyydin ottaa.

Mää voisin ottaa linnanmaalta päin kyydin jos on tarjolla. Tarkemmin virkailijakylästä.

Mä tarvitsisin kanssa kyytiä tellervontieltä.

5

Voisin hypätä jonkun autokyytiin Kaijonharjun Kaitoväylältä jos suinkin mahdollista.

Svaaninsuolta tarttis taas kyytiä. Jos jollekulle sattus matkan varrelle, ei tarttis Tuken ajella...

7

tapsalta ois ny ainaski kolme ihmistä kyytiä vailla. kaks näistä läppärillisiä ilman ulkosia näyttöjä. en tiä tosin meneekö osa samalla ku pöytiä roudaa. mites naapurin jähmiksen hiace?

8

Joo autolla liikenteessä ja Demonin voin kuskata nyt ainaskin

Alustavaa pläniä omalta kohdaltani:
1. Voisin roudata omat kamani heti kun ludolle vain pääsee. Samalla reissulla menisi näppärästi vaikka mtv:n kamat tuosta naapurista. Onko mtv:llä jotain aikataulullisia rajoituksia? Veikkaisin tämän kyydin osuvan jonnekin klo 16-17 aikoihin.

2. Ludolta takaisin hakemaan tapsan väki, kärry ja pöydät. Varmaankin koko tapsan kööri mahtuisi kyytiin kun heillä tuntuisi olevan läppäreitä. Kuorman purkaminen sitten ludolla.

3. Jos kukaan muu ei ole ehtinyt, niin kuhilaan haku joskus klo 18-19.

10 (edited by Jähmis 16.9.2010 09:28:31)

Hep!

Oon Tapsalta lähdössä autolla joskus kolmen jälkeen ennen kuutta  perjantaina iltapäivällä (ketään ei ole vielä ilmoitatutunut kyytiin kyydittäväksi).

Voin kyllä kyyditä nuo naapurin karvanaamat, jos on tarvis :-)

Minä kuskailen Karpaasin, Das_Yashan ja Raato17:n ainakin.

Jähmis: kuskailepa sinä Karstas, Uolevi ja Summeli?

Pistetäänpä tänne vielä mun puhelinnumero ihan sen varalta että jos jollakin tulee lanipäivinä jotain akuuttia asiaa kyytien tai muiden järjestelyiden suhteen: 044 viiva 0391948.

14

Karstas pääsee meidän kyydillä ja sitten onkin pirssi täysi.

Summelin ja uolevin voinen kyyditä ainakin lanipaikalle. Pois lähtö voi olla mielenkiintosempi mutta eiköhän se onnistu sekin. Lisäksi abionin nappaan messiin.

Pääsen irtoomaan töistä varmaan n. klo 15. Moneltakos Ludolle saa kamoja roudailla?

16

Tuke wrote:

Alustavaa pläniä omalta kohdaltani:
1. Voisin roudata omat kamani heti kun ludolle vain pääsee. Samalla reissulla menisi näppärästi vaikka mtv:n kamat tuosta naapurista. Onko mtv:llä jotain aikataulullisia rajoituksia? Veikkaisin tämän kyydin osuvan jonnekin klo 16-17 aikoihin.

Tuohan passaa. Ei mulla muita kummempia aikataulurajoituksia oo ku se että töistä lähen varmaan vähän ennen neljää joten olisin valmis vaikkapa 16.30.

Jahmis lupas antaa mulle kyydin, eli kyyti on jo hoidossa.

Moro,

Eli ludolle saa tulla 18.00 täällä on vielä porukkaa töissä joten aikaisemmin ei voi tulla.

Oukei, pitääpä tuikata paikalle kuudelta.

Jähmis kuskaa uolevin kans.

Selma, kuskaan siis itseni ja abionin. big_smile

Oot sie laiska mies.

Noku ei kyyti kelpaa niin ei sitte prkl tongue