Topic: Syyslanit: Autokyytejä
Mahtuisko minun tietokone ja monitori matkustamaan jonkun auton kyydissä Järvigrillin lähettyviltä Pyykösjärveltä?
You are not logged in. Please login or register.
Tammilanit → Arkisto → Syyslanit: Autokyytejä
Mahtuisko minun tietokone ja monitori matkustamaan jonkun auton kyydissä Järvigrillin lähettyviltä Pyykösjärveltä?
Kyllähän sitä johonkin kyytiin pääsee. Muutkin voisivat ilmoitella mistäpäin Oulua tarvitsette kyytiä ja myös siitä onko autoa mahdollisesti käytössä, jotta voisimme optimoida kyytejä hiukan etukäteen.
Minun tietojeni mukaan autoja löytyy ainakin minulta, glyzerilta, aelilta ja Jähmikseltä.
Minulta voipi kyselemällä saada kyydin Oulun pohjoispuolelta (Puokkari-Linnanmaa-Kaijonharju-suunnalta) Toppilaan. Postailkaa vaikka tänne kyytitoiveita niin voidaan jakaa sitten autoilevien kesken kyyditettävät. Kaikki neljä Tuken listaamaa autoihmistä asustelee Linnanmaan suunnalla joka tapauksessa.
Niin joo, minut saapi yleensäkin ottaen kiinni numerosta 044-0391948 jos on jotain laneihin liittyvää.
Meitsiläinen kans täällä pyykösjärven suunnalla, kyyti vielä epäselvä, ehkä oma auto..
Minä voin myös autoilla. Kyyditystä voi tiedustella Koskelan ympäristöstä.
Linnanmaalta/lle olis kyydille tarvetta.
Höyhtyältä tarttis kyydin.
Myllyojan suunnalta tarvis kyydin varmaankin.
Glyzerilla on nyt pelipaikan avain ja sinne saisi huomenna 15 jälkeen sitten mennä. Tarkoitus oli ehkä neljän nurkilla ehtiä paikan päälle ja avata ovet. Minäkin ajelen omalla autolla niihin aikoihin ja voisin jo napata jonkun kyytiin jos joku jo siihen aikaan ehtii. Vapaaehtoisia?
Tod. näköisesti kuskit saavat ajella eestaas joka tapauksessa, eli jos vaikka siihen aikaan ei vielä kukaan ehdikään, niin teitä haetaan sit myöhemmin.
Meikäläinen tarvis kans kyytiä itselle ja koneelle kaijonharjusta
Mie olisin lähdössä Linnanmaalta joskus siinä viiden jälkeen, potentiaaliset kyyditettävät ottakaa yhteyttä.
Välivainiolta/lle päin ois tarvista autokyydille koneelle ja itelle.
Karpaasi, faux ja Ringu:
Voisin olla ottamassa teitä kyytiin puoli neljän ja neljän välillä, mistä haen? Ja faux, sulla oli jotain silloin, niin pitänee hakea sut sitten viideltä. Mistä haen?
Pistäkää puh.numerot tai jotain niin voin soitella tarkemmin huomenna (Karpaasi älkööt vaivautuko, tiiän jo numeron).
Tuke ilmeisesti hoitaa kuhilaan, Renen (?) ja Munkin.
Jäljelle jää Abion ja Demoni, yritetään järjestää nämä sitten huomenna jotenkin. Ja Antza tulee kans vähän myöhemmin paikalle huomenna, eiköhän se kyyti löydy.
glyzer: tarkoitin siis, että olen lähdössä Linnanmaalta viiden aikoihin omalla kyydilläni. Eli en tarvitse kyytiä, mutta voin poimia muutamia mattimyöhäisiä matkan varrelta.
Kyyti ja aika sopii mainiosti..
faux: no ei tuosta ottanu selvää!
Tammilanit → Arkisto → Syyslanit: Autokyytejä