1 (edited by glyzer 17.9.2007 10:41:16)

Topic: Syyslanit: Toppilan Pukseeri

Lanipaikka on vihdoinkin varattu, ja se on Toppilan Pukseeri (www.toppilanpukseeri.fi). Ajankohta on 28.-30.9.2007. Tiloista sen verran, että paikan päältä löytyy tilava sali, istumapaikat 26 hengelle, takkahuone, sauna, kaksi jääkaappia ja grillauspaikka pihalta. Nettiyhteyden puuttuminen on miinusta, mutta eiköhän me ilmankin pärjätä. Tilavuokra on 500 euroa, ja osallistumismaksu per henkilö on täten 25 euroa (jos osallistujia yli 20, lasketaan hintaa sen mukaan sitten).

Ilmoittautumisia otetaan yhä vastaan, peruutuksia ei (tilat varattu -> ollaan peruutusmaksun alaisia)!

Syyslanit Toppilan Pukseerissa perjantaista sunnuntaihin 28.9.-30.9.2007

Tapahtumaan ilmoittautuneet: glyzer, Tuke, Raato17, Abion, Jähmis, Antza, dragoon, Wellu, ael, Demoni, Rontti, kuhilas, Acolyte, Ringu, Hangman, Rene, Karpaasi, faux, Ding, Ari, Munkki, jpma
Ilmoittautuneiden määrä: 22 (110%)

2

Re: Syyslanit: Toppilan Pukseeri

On sitä ennenkin laneja pidetty ilman nettiä. Minä olen ainakin mukana tässä.

Mukana ollaan

Ja siis minä toki kannatan tätä ideaa kun nämä tila-asiat tälle mallille hoidinkin. Eiköhän me pärjätä ilman nettiäkin, ja noin muuten tuo on aivan loistava paikka.

Ei paha hinta kolmen päivän lystistä ja ei tarvitse edes pöytiä ja tuoleja roudata. Mukana. Toisen threadin mukaan meitä ois 14 tulossa.. eli muutaman lisää tarvii, vaarit ja mummot mukaan jos ei muuten smile

Periaatteessa 25 euron maksu ei ole ongelma. Mutta toisaalta arveluttaa tuo nettiyhteyden puuttuminen. Viimeksikin Gynärin toimimaan saaminen oli siitä kiinni... ja gynäri on elämän suola.

Jos jollain on HullunNopeaTM netti kännykkäliittymässä (esim. työpaikan puolesta) niin sillähän saa jo jotain aikaiseksi.

Tätäpä tässä jo kerettiin spekuloimaankin hieman.

9

Juuh, mukana olllaan :-)

soppii.

Jähmis wrote:

Mutta toisaalta arveluttaa tuo nettiyhteyden puuttuminen. Viimeksikin Gynärin toimimaan saaminen oli siitä kiinni... ja gynäri on elämän suola.

Eiköhän jotain pientä tosiaan saada vaikka puhelimella... Ja onhan tuossa aikaa useampi päivä, joku varmasti käy kotona ja saa imastua netistä sen viimeistään seuraavalle päivälle tai vaikkapa pyörällä/autolla kipaisee nettiin jos niin akuuttia tulee smile

PanOulu ei mahda kuulua tuolla?

Tuli vielä mieleen, että josko porukka pistäis jo näin alustavasti infoa omasta raudasta niin voidaan alkaa räätälöimään pelejä sen mukaan. Minulla 3.2Ghz C2D ja 8800GTS. Vai perustetaanko oma topic tälle?

Mieluusti omaan topikkiin. Perustappa moinen smile.

14

Meikäkin ilmottautuu mukkaan. Sehän alkaa hirvenmetsästys samana viikonloppuna, mutta elämässä on vaan pakko tehdä valintoja. Tieten menee näin päin. smile

Hmm. No jääpä kyllä iteltäkin hirvenmetästys alottamatta tuolloin, mutta jospa sitä ehtisi vielä myöhemminkin metille.

ok, roger..saitte mut ylipuhuttua..minä tuun. Mutta jos nettiyhteyden puuttuminen aiheuttaa tilanteita että pelit ei toimi..niin viisi iskua glyzerin munuaisiin.

Demonin ja etenkin Jähmiksen painostuskampanja tehosi. smile
Ilmoittaudun mukaan.

Tuke sai houkuteltua, tuun messiin.

Öri öri öri. Joo minäkin ilmoittaudun mukaan.

20

Minä myös mukana.

no oonhan se mieki tietty yhäki menosa muasa vaikka jonku nurkissa oliski mukavampi.

22

Tuke sai puhuttua mukaan.

Mörö!

Jospa se meikäki tulis messiin..

24

Heikki pakotti. Tulen siis.

T: Miikka Rytty

25